Przed wejściem do przychodni zamontowana jest skrzynka listowa, do której można wrzucać zapotrzebowania na recepty. Aby zapotrzebowanie mogło zostać zrealizowane musi zawierać wypisane w sposób czytelny następujące dane:
- Imię, nazwisko oraz datę urodzenia pacjenta.
- Pełną nazwę zamawianego leku wraz z jego dawką.
- Ilość opakowań leku (nie więcej niż na 4 miesiące terapii).
- Numer telefonu pacjenta.
W ciągu 24 godzin pacjent otrzyma telefonicznie lub SMS-owo numer PIN pozwalający na realizację recepty w aptece.
Uwaga:
- Zapotrzebowania wypełnione bez w/w danych nie będą realizowane!
- Zamawiać w ten sposób możne jedynie te leki, które pacjent przyjmuje stale i które były już w przychodni wypisywane.
- Proszę nie wrzucać do skrzynki wniosków o wydanie skierowania na badania czy też skierowań do lekarza specjalisty. Wnioski takie nie będą realizowane!