Przejdź do treści

Zamawianie i odbiór recept

Przed wejściem do przychodni zamontowana jest skrzynka listowa, do której można wrzucać zapotrzebowania na recepty. Aby zapotrzebowanie mogło zostać zrealizowane musi zawierać wypisane w sposób czytelny następujące dane:

  1. Imię, nazwisko oraz datę urodzenia pacjenta.
  2. Pełną nazwę zamawianego leku wraz z jego dawką.
  3. Ilość opakowań leku (nie więcej niż na 4 miesiące terapii).
  4. Numer telefonu pacjenta.

W ciągu 24 godzin pacjent otrzyma telefonicznie lub SMS-owo numer PIN pozwalający na realizację recepty w aptece.

Uwaga:

  1. Zapotrzebowania wypełnione bez w/w danych nie będą realizowane!
  2. Zamawiać w ten sposób możne jedynie te leki, które pacjent przyjmuje stale i które były już w przychodni wypisywane.
  3. Proszę nie wrzucać do skrzynki wniosków o wydanie skierowania na badania czy też skierowań do lekarza specjalisty. Wnioski takie nie będą realizowane!