Przejdź do treści

Rejestracja

Telefoniczna oraz internetowa

Rejestracja telefoniczna

Rejestracji w Naszej Przychodni można dokonać dzwoniąc na jeden z poniższych numerów telefonów:

UWAGA! Numery Rejestracji nie służą do zamawiania recept ani też do spraw odnoszących się do szczepień!

Punkt szczepień:

Telefoniczne zamawianie recept:

Zamawianie recept wyłącznie w godzinach 12:00-18:00.

Rejestracja internetowa i internetowe zamawianie recept

Instrukcja rejestracji przez Internet

1. System eRejestracja przeznaczony jest dla użytkowników, którzy chcą dokonać rezerwacji wizyty u wybranego lekarza dla wybranej poradni. Użytkownik może umawiać się na wizyty, odwoływać je oraz zmieniać terminy już zarezerwowanych. Aby wykonywać wymienione czynności, użytkownik musi posiadać aktywne konto.

2. Aby utworzyć konto należy nacisnąć przycisk „Utwórz konto” znajdujący się na pasku menu. Po zakończeniu etapu rejestracji konta, na podany adres mail otrzymamy wiadomość z  linkiem aktywacyjnym (w przypadku braku wiadomości z linkiem aktywacyjnym, proszę sprawdzić folder „SPAM” lub skontaktować się z administratorem /link w dole stony/ ).

3. Logowanie dostępne jest dla użytkownika posiadającego aktywne konto w systemie eRejestracja, należy w tym celu użyć przycisku „Zaloguj się”.

4. Nie ma możliwości tworzenia kilku kont za pomocą jednego adresu E-Mail. Konta rodzinne można tworzyć za pomocą opcji subkonto, dostępnej w menu „Moje konto” po zalogowaniu. Podczas tworzenia subkont należy wpisywać nr PESEL należący do osoby dla której tworzymy subkonto. 

WAŻNE! W trakcie dodawania subkonta – opcję „OPIEKUN” – zaznaczamy TYLKO w przypadku osób nie posiadających nr PESEL (np. noworodków). Brak lub nieprawidłowy nr PESEL członka rodziny ,dołączanego do konta głównego, uniemożliwi realizację zarezerwowanej wizyty w przychodni,

5. Możliwość zamówienia e-recepty dostępna jest po zalogowaniu w PANELU PACJENTA. Po przejścido w/w panelu, należy wybrać „ZAMÓW RECEPTĘ”, następnie po wybraniu „Specjalności”oraz Lekarza /osoba personelu – pojawią się najbliższe terminy z możliwością zamówienia recepty (tylko leki oznaczone jako „stale podawane”).